CLASSIFICACIÓ DE LES ACTIVITATS.
A continuació es fa una classificació de les activitats, amb l´objectiu de determinar quines són pròpies de l´Administració i quines no ho són. Un cop classificades, caldrà aplicar el procediment operatiu de coordinació d´activitats empresarials que correspongui en cada cas, d´acord amb el Reial decret 171/2004, de 30 de gener.
Tipus d´activitat
|
Activitat
Pròpia
|
Activitat no
Pròpia
|
Consergeria
|
Sí
| |
Secretaria
|
Sí
| |
Relacionades amb la gestió i altres serveis de suport al centre (AMPA)
|
Sí
| |
Instal·lació i manteniment d´alarmes
|
Sí
| |
Instal·lacions d´àudio i vídeo
|
Sí
| |
Manteniment de calderes
|
Sí
| |
Servei de Neteja
|
Sí
| |
Manteniment dels extintors
|
Sí
| |
Manteniment dels ascensors
|
Sí
| |
Manteniment d´ordinadors
|
Sí
| |
Instal·lació i manteniment d´electricitat
|
Sí
| |
Instal·lació i manteniment de vidres
|
Sí
| |
Manteniment general del centre
|
Sí
| |
Activitats esportives depenents de l´Ajuntament
|
Sí
| |
Manteniment de fotocopiadores
|
Sí
|
Taula 1. Relació d´activitats pròpies i no pròpies.
Quan una empresa realitza activitats pròpies del Departament d´Ensenyament en un centre de treball i és el mateix Departament o l´Ajuntament corresponent qui encarrega l´activitat a una empresa, entitat o persona física aliena, en termes de coordinació d´activitats empresarials caldrà aplicar el procediment d´activitats pròpies del Departament d´Ensenyament PO/CE/12/1.1.00.
Contràriament, quan una empresa realitza activitats no pròpies del Departament d´Ensenyament en un centre de treball i és el mateix departament o una entitat amb competències delegades qui encarrega l´activitat a una empresa, entitat o persona física aliena, en termes de coordinació d´activitats físiques empresarials caldrà aplicar el procediment operatiu d´activitats no pròpies del Departament d´Ensenyament PO/CE/12/1.2.00.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada